РОЗРОБКА МЕДІА-КОНТЕНТУ ДЛЯ СИСТЕМ ІНТЕРНЕТУ РЕЧЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ UNREAL ENGINE
Ключові слова:
Unreal Engine, інтернет речейАнотація
Метою даної публікації є спроба, використовуючи практичний досвід, застосувати Unreal Engine у сфері інфокомунікацій для підвищення якості моделювання, управління та роботи систем Інтернету речей.
Посилання
Using Serious Gaming to Simulate Disaster Recovery for a Major Telco - Режим доступу: https://exadel.com/news/serious-gaming-for-a-major-telco/ - Назва з екрана (дата звернен-ня: 17.03.2025).
Virtual Safety Training Project Overview - Режим доступу: https://anotherreality.studio/case-studies-old/virtual-safety-training/ - Назва з екрана (дата звернення: 17.03.2025).
UFS: Анімаційні фільми - Режим доступу: https://filmschool.com.ua/animacijne_kino - Назва з екрана (дата звернення: 17.03.2025).
Smart home embedded system | Zero OS — Режим доступу: https://thefwa.com/cases/smart-home-embedded-system-zero-os-p2 — Назва з екрана (дата звернення: 17.03.2025).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who submit to this conference agree to the following terms:a) Authors retain copyright over their work, while allowing the conference to place this unpublished work under a Creative Commons Attribution License, which allows others to freely access, use, and share the work, with an acknowledgement of the work's authorship and its initial presentation at this conference.
b) Authors are able to waive the terms of the CC license and enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution and subsequent publication of this work (e.g., publish a revised version in a journal, post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial presentation at this conference.
c) In addition, authors are encouraged to post and share their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) at any point before and after the conference.