РОЗРОБКА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ МОНІТОРИНГУ ТА УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТНОЮ СИСТЕМОЮ МІСТА КИЄВА З ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Ключові слова:
КОРКИ, ТРАНСПОРТНА СИСТЕМА, КИЇВ, ДОРОЖНІЙ РУХ, СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ, УПРАВЛІННЯ СВІТЛОФОРАМИ, МАШИННЕ НАВЧАННЯАнотація
Проєкт з дослідження сфери інфраструктури у місті Києві та впровадження сучасних технологій для оптимізації транспортної системи. Запропонована модель з урахуванням ефективності та вартості, розглянуто переваги та спосіб застосування. Проєкт відповідає запитам сучасного розвитку міста та може сприяти більшій мобільності населення, підвищенню безпеки дорожнього руху, зменшенню економічних втрат і вирішенню екологічної проблеми, пов’язаної з якістю повітря. Експеримент був проведений за допомогою незначних ресурсів, щоб запропонувати розв'язання масштабних проблем з корками у місті Києві.
Посилання
. Гайд про управління дорожнім рухом за допомогою ШІ [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://www.ijert.org/research/using-ai-and-machine-learning-techniques-for-traffic-signal-control-management-review-IJERTV6IS110065.pdf
Документація про бібліотеку NumPy [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://numpy.org/doc/stable/
Гайд по бібліотеці Pygame [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://riptutorial.com/pygame/example/16814/installing-pygame
Гайд зі створення лінійних регресій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://robotdreams.cc/uk/blog/437-shcho-take-liniyna-regresiya
Отриманні дані для навчання нейронної мережі [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mtu.gov.ua
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who submit to this conference agree to the following terms:a) Authors retain copyright over their work, while allowing the conference to place this unpublished work under a Creative Commons Attribution License, which allows others to freely access, use, and share the work, with an acknowledgement of the work's authorship and its initial presentation at this conference.
b) Authors are able to waive the terms of the CC license and enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution and subsequent publication of this work (e.g., publish a revised version in a journal, post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial presentation at this conference.
c) In addition, authors are encouraged to post and share their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) at any point before and after the conference.