ОНТОЛОГІЯ ЦИФРОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ПРОСТОРУ ОНЛАЙН КОМП'ЮТЕРНОГО ПРАКТИКУМУ
Ключові слова:
ОНТОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ, АРХІТЕКТУРААнотація
В статті розглянуто структуру сучасної системи онлайн-навчання, яка побудована на основі добре продуманої онтології навчальних ресурсів та характеризується інтелектуальною архітектурою. Запропонована онтологія має елементи всіх компонентів загальної онтології, включаючи класи, атрибути, відношення та інші компоненти, які необхідні для створення повноцінної моделі. Онтологічна модель розроблена із застосуванням сучасної теорії мульти-клауд систем баз даних, платформа має удосконалений інтерфейс користувача, який враховує досвід виконання та перевірки завдань кінцевими користувачами(студентами). Базова реалізація системи здійснювалася за допомогою інтерактивної навчальної платформи з відкритим кодом «Артеміс». В статті представлено архітектуру системи “Артеміс” та розглянуто її компоненти. Онтологічна модель включає набір компонентів та зв'язків між ними. Важливим компонентом є автоматизована функція оцінки виконання завдань, яка додає ефективності процесу оцінювання виконаних завдань, завдяки чому користувач може побачити свої помилки та результати виконання завдань, а також теоретичний матеріал щодо конкретного завдання.
Посилання
"Regulations on state certification of research (scientific and technical) institutions" [https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/469-98-%D0%BF/print].
“Artemis”: Interactive Learning with Individual Feedback [https://github.com/ls1intum/Artemis]
Ontology Development 101: A Guide to Creating Your First Ontology [https://protege.stanford.edu/publications/ontology_development/ontology101.pdf].
The use of ontologies for effective knowledge modelling and information retrieval [https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2210832717300649].
L. Globa, R. Novogrudska, B. Zadoienko and O.Ye. Stryzhak 2020 Ontological Model for Scientific Institutions Information Representation: [https://ieeexplore.ieee.org/document/9467984].
Ontology-Based Metamodeling [https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-74322-6_12].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who submit to this conference agree to the following terms:a) Authors retain copyright over their work, while allowing the conference to place this unpublished work under a Creative Commons Attribution License, which allows others to freely access, use, and share the work, with an acknowledgement of the work's authorship and its initial presentation at this conference.
b) Authors are able to waive the terms of the CC license and enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution and subsequent publication of this work (e.g., publish a revised version in a journal, post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial presentation at this conference.
c) In addition, authors are encouraged to post and share their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) at any point before and after the conference.