ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЯХ
Ключові слова:
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇАнотація
Розглянута задача використання систем генеративного штучного інтелекту в телекомунікаціях. Показано, що використання таких систем в телекомунікаціях дозволить значно підвищити їх ефективність. Такі системи дозволяють створювати новий контент на шляхом обробки великих обсягів даних нейронних мереж глибокого навчання. Що дозволяє створювати нові додатки швидше за часом та з більшої економічною ефективністю.
Посилання
Mark Newman, Chief Analyst Gnerative AI, TM forum December 2023.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-07-11
Як цитувати
Глоба, Л. С. ., & Цуканов, О. Ф. . (2024). ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЯХ. Збірник матеріалів Міжнародної науково-технічної конференції «ПЕРСПЕКТИВИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ», 142–144. вилучено із https://conferenc-journal.its.kpi.ua/article/view/307316
Номер
Розділ
Інформаційні технології в телекомунікаціях
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who submit to this conference agree to the following terms:a) Authors retain copyright over their work, while allowing the conference to place this unpublished work under a Creative Commons Attribution License, which allows others to freely access, use, and share the work, with an acknowledgement of the work's authorship and its initial presentation at this conference.
b) Authors are able to waive the terms of the CC license and enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution and subsequent publication of this work (e.g., publish a revised version in a journal, post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial presentation at this conference.
c) In addition, authors are encouraged to post and share their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) at any point before and after the conference.