ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ
Ключові слова:
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇАнотація
В даній роботі авторами на основі отриманого протягом року досвіду при викладанні ряду дисциплін студентам кафедри телекомунікацій ІТС в дистанційному режимі пропонується відповісти на два важливих методичних питання. Чим відрізняється процедура проведення лекції в дистанційному режимі від звичайного традиційного режиму ведення лекції в аудиторії? Чи потрібна модифікація традиційної процедури проведення лекції для дистанційного режиму з метою підвищення її ефективності?
Посилання
Ільченко М.Ю., Кравчук С.О. Телекомунікаційні системи. – К.: Наукова думка, 2017.
Advanced in the telecommunications 2019: monograph / by edited M.Y. Ilchenko, S.O. Kravchuk, Kyiv, 2019, 336 p. (ISBN 978-617-7734-12-2).
Мачинська Н.І., Стельмах С.С. Сучасні форми організації навчального процесу у вищій школі: навчально-методичний посібник / Н.І. Мачинська, С.С. Стельмах. – Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2012. – 180 с. ISBN 978-617-511-119-2.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors who submit to this conference agree to the following terms:a) Authors retain copyright over their work, while allowing the conference to place this unpublished work under a Creative Commons Attribution License, which allows others to freely access, use, and share the work, with an acknowledgement of the work's authorship and its initial presentation at this conference.
b) Authors are able to waive the terms of the CC license and enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution and subsequent publication of this work (e.g., publish a revised version in a journal, post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial presentation at this conference.
c) In addition, authors are encouraged to post and share their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) at any point before and after the conference.