SCOPES TO SOLVE THE TASK OF TELECOMMUNICATION RESOURCES DISTRIBUTION TO PROVIDE THE REQUIRED QOS

Автор(и)

  • Kateryna Martynova Institute of Telecommunication Systems, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, Ukraine, Україна

Ключові слова:

queuing system, QoS characteristics, priopities

Анотація

The article observes the task of telecommunication resources distribution in unified queuing system (QS) that includes an arbitrary number of service devices, queue and also variety of priorities.

Можливості вирішення задачі розподілу
телекомунікаційних ресурсів для забезпечення потрібного QoS

 У статті розглядається задача розподілу телекомунікаційних ресурсів в межах уніфікованої системи масового обслуговування (СМО), що включає довільне число обслуговуючих приладів, місця для черги, а також різноманіття пріоритетів.

Біографія автора

Kateryna Martynova, Institute of Telecommunication Systems, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, Ukraine

Student

Посилання

Урывский Л.А. Обобщение процесса «размножение и гибели» на системы с «конфликтом доступа» // Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв’язку: науково-виробничий збірник. – 2009. – № 1. – с. 97-104.

Уривський, Л. УЗАГАЛЬНЕННЯ СИСТЕМИ МАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ З ПРІОРИТЕТАМИ [Електронний ресурс] / Леонід Уривський, Ганна Гахова // Збірник матеріалів Міжнародної науково-технічної конференції «ПЕРСПЕКТИВИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ». – 2015. – с. 77…79. – Режим доступу : URL : http://conferenc.its.kpi.ua/proc/article/view/103070.

Уривський Л.О. Мартинова К.Г. Аналіз дисциплін обслуговування в мультисервісних телекомунікаційних системах// Тези доповіді/ ХІІІ Міжнародна НТК «Перспективи телекомунікацій 2019», /Збірник матеріалів. ― К.: ІТС НТУУ «КПІ», 2019, с. 356.

##submission.downloads##

Як цитувати

Martynova, K. (2020). SCOPES TO SOLVE THE TASK OF TELECOMMUNICATION RESOURCES DISTRIBUTION TO PROVIDE THE REQUIRED QOS. Збірник матеріалів Міжнародної науково-технічної конференції «ПЕРСПЕКТИВИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ». вилучено із https://conferenc-journal.its.kpi.ua/article/view/202167